joi, 6 decembrie 2007

Strike 1...

Azi am avut prima tentativă de a-mi înmatricula maşina. Am ajuns pe Albac cu dosarul (întocmit de mine, nu de vreo firmă-căpuşă de pe lângă Poliţie) şi cu inima strânsă că-mi lipsea o semnătură (mă gândeam că la urma urmei o fac tot eu...). După o oră de stat la coadă, îmi ia nenea dosarul, trece de documentul de care îmi era teamă, îmi înapoiază unele originale...totul pare a fi în ordine, când începe să se strâmbe...
- Din dosarul ăsta lipsesc nişte acte.
- Care?
- Copie după RCA.
Aveam în dosarul cu copii, peste care nu s-a uitat.
- Copie de buletin.
Aveam.
- Copie după CIV.
- Am dat una la ghişeu.
- Păi dacă dânsul (*prietenul meu) este cu dumneavoastră, să fugă repede să facă o copie. A fugit şi a făcut. Între timp...
- Chitanţă după taxa de înmatriculare.
Tocmai ce o plătisem, 1048 RON.
- Am, zic.
- Şi cea de 52 de lei?
- !?!
- Taxa de înmatriculare de 52 de lei, care se plăteşte la Consiliul Local.
- La Consiliul Local am plătit ieri impozitul, iar taxa de înmatriculare am plătit-o adineauri.
- Aia e taxa de primă înmatriculare. Aduceţi chitanţa de la Consiliul Local şi rezolvăm.

Concluzie: taxa de primă înmatriculare nu este acelaşi lucru cu taxa de înmatriculare. Ba, mai mult, taxa de înmatriculare o plăteşti oricum, deşi mie mi se pare redundant, cel puţin dacă ai plătit deja taxa de PRIMĂ ÎNMATRICULARE (aberantă şi ea; sper să o primesc cel puţin parţial înapoi). Tantiile casieriţe de la Consiliul Local sunt cel puţin incompetente. Am pierdut 50 de minute ieri plătind impozitul de 4.02 lei, am întrebat dacă mai trebuie să fac ceva şi mi s-a zis că trebuie doar să pun chitanţa la dosar. În ce ţară de rahat trăim!

În rest, merg azi la 18.00 să mai fac o tentativă, apoi voi posta Învăţăturile Laviniei pentru cei care vor să-şi înmatriculeze maşina...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Told you so!!