duminică, 2 noiembrie 2008

Ultimul meci al lui U

Nu iubesc necondiţionat. Am nevoie de motive. Pot să suport înfrângeri şi tristeţi, dar nu şi umilinţe. Pot să iubesc o echipă care dă ce are mai bun, dar care, la final, pierde. Când echipa pe care o susţin devine ciuca bătăilor, reconsider bazele iubirii. Într-ale sportului, mi-am dat seama că doar pe Steaua Bucureşti - echipa de fotbal - o iubesc cu adevărat. Motivele s-au născut în copilărie, când gloria ei m-a bucurat, când Hagi, Lăcătuş, Belodedici, Balint şi alţii erau magici. Pentru U şi CFR - la fotbal - n-am niciun sentiment. Desigur, le respect succesele si daruirea sportiva. Credeam că iubesc echipa de baschet a oraşului adoptiv. Mi-am dat recent seama că a fost doar puppy love. I-am văzut jucând execrabil în două meciuri consecutive şi motivele iubirii s-au topit. Magia lui Seals s-a dus. Acum joacă la U Eminem şi Macy Gray. Fără vlagă, fără sclipiri. Mi se pare o pierdere de vreme să merg să-i văd. De aceea, meciul cu Asesoft a fost ultimul pe care l-am văzut la Sala Sporturilor.

Niciun comentariu: