duminică, 7 decembrie 2008

Coşul Verde

Salut cu bucurie şi admiraţie deschiderea primului magazin de produse ecologice din Cluj-Napoca, Coşul Verde. Iniţiativa aparţine unui grup de 4 persoane, dintre care 2 îmi sunt prieteni buni, şi sper să fie una de mare succes.

Mă bucur că există Coşul Verde, pentru că, pe lângă faptul că acum am de unde să-mi cumpăr produse sănătoase, atent selecţionate (alimente, cosmetice), proprietarii magazinului reuşesc să facă şi educaţie publicului larg. Citind ziarul lor promoţional distribuit gratuit am aflat foarte multe lucruri. De exemplu, cum să trăiesc mai ecologic şi cum să selectez produsele ecologice.

Pe de altă parte, pot depune mărturie cu privire la calitatea produselor, pentru că am gustat deja dulciurile (jeleuri, ciocolată) şi ceaiurile. Abia aştept să-mi cumpăr paste ecologice, legume şi dulceţuri. Şi, evident, cosmetice. Dacă mi-ar plăcea brânzeturile, cu siguranţă nu le-aş rata nici pe astea, că aş avea de unde alege (23 de sortimente!). Recomand magazinul şi mămicilor, întrucât mâncarea ecologică pentru bebeluşi e o altă secţiune bine reprezentată.

Dacă vreţi să vedeţi ce are de oferit magazinul, adresa este str. Sextil Puşcariu, nr. 1-3 (la un pas de Casa Matei şi la 2 de Hotel Fullton). De asemenea, în perioada 4-12 decembrie îi găsiţi pe reprezentanţii magazinului cu un stand la Târgul Cadourilor de la Expo Transilvania.

2 comentarii:

Anonim spunea...

pacat ca n-au site, eram curios care sunt produsele oferite si cine sunt producatorii. poti sa traiesti doar cu produse de la ei?

Lavinia spunea...

Sper ca site-ul e în construcţie. Cred că poate fi folosit şi pentru serviciul de home delivery (vor face şi asta). Deocamdată ştiu (din ce am citit din ziarul lor) că au lactate, brânzeturi, legume, siropuri, dulceţuri, ceaiuri, dulciuri...Ştiu că îşi doresc să vândă şi carne, dar în România nu există abatoare acreditate dpdv al producţiei ecologice. Nu ştiu cum stau cu pâinea... În rest, producătorii sunt firme/asociaţii familiale acreditate drept producători ecologici. De exemplu, brânza vine din zona Sibiului. Oricum, pentru răspunsuri exacte sugerez trimiterea unui reporter pe teren... Cât despre întrebarea ta, da, cred că poţi trăi doar cu produse de la ei. Mai ales dacă eşti lacto-vegetarian.