duminică, 29 august 2010

Croatia...

Voi scrie alta data despre ce frumoasa e Bosnia si ce parti din Croatia imi plac cel mai mult. Acum postez din lamentare si ca sa-mi umplu timpul pana cand voi afla, in service, de ce mi s-a oprit motorul in mers si cand scap din Dubrovnik/Cavtat. Datorita unei retele gratuite din acest loc de cazare fortuit, am aflat de pe forumuri 12 cauze posibile pentru problema mea: senzor axa cu came, releu, pompa injectie, injectoarele, valva de relanti, bujiije, turbina unghi variabil, valva modificare unghi, cureaua de distributie, debitometrul, clapeta de acceleratie, alternatorul. Din toate astea nu inteleg decat ca nu-i bine sa ai apa in benzina. Imi pun pe lista de dorinte sa invat intr-o zi cum functioneaza automobilul. Am mai citit si de multe diagnoze gresite. Sper sa nu fie cazul si sa nu fie o distractie exagerat de scumpa. De cand stau aici, platformistul a mai fost solicitat la 3 cazuri. Deci shit happens... Oare cum o sa-i zic in croata sa testeze toate cauzele?

4 comentarii:

Anonim spunea...

Asteptam sa iesi din zona crepusculara a neplacerilor si sa ne povestesti cu ce ai ramas placut din concediul asta...:)poate vedem si cateva foto ca atunci cand ai scris despre Tunisia...:)

Anonim spunea...

Atentie la cuvintul fortuit.In nici un caz (nu vreau sa respect ortografia impusa de Academia Romana) nu inseamna ceea ce ai vrut tu sa zici, adica fortat. Fortuit vine din latina, fortuna = noroc. Asadar,....

Anonim spunea...

Luna septembrie s-a incheiat si, mai bine de 30 de zile, am urmarit blogul, sa citim despre Croatia si Bosnia. Totusi, speram in continuare.

Anonim spunea...

Unde e ,,fortuit"ul?