joi, 7 aprilie 2011

Analiză şoc

Cum ar fi să afli că oamenii vor să citească despre înmormântarea ta? Un pic şocant? Ba bine că nu!

S-o iau de departe. Am intrat azi pe Analytics, să verific traficul pe blog. Constat cu bucurie că am avut o creştere spectaculoasă în ultima lună, 140%. Evident, vreau să văd care a fost ziua cea mai bună. Cică 28 martie. 77 de vizite. "Am scris ceva atunci? Am share-uit link-ul pe Facebook"? Ei bine, nu. Concluzionez că pur şi simplu a fost o zi în care m-a bârfit multă lume. Apoi dau să văd de unde mi-au venit vizitatorii (de obicei, marea majoritate sunt din Cluj şi Bucureşti, restul de ici, de colo). Stupoare - 246 de oameni din Braşov! Iată o noutate inexplicabilă (că doar nu m-o fi bârfit Cipri cu toţi prietenii lui şi cu tot partidul, hehe!). Dup-aia mă uit la sursele de trafic. Nu, principalul referent nu este Facebook, ci Google - 400 de rezultate. Deci să vedem cum au ajuns la mine, după ce m-au căutat. Ca de obicei, pe primele locuri, "Lavinia Florea" şi "Florea Lavinia". Dar apoi, ţin-te bine! Mi-au găsit blogul căutând după "înmormântare lavinia florea", "omagiu lavinia florea", "accident lavinia florea", "lavinia florea a fost adusa acasa", "stiri protv lavinia florea", "stiri cu lavinia florea", "stirea ku lavinia florea", "lavi florea ne iubeste pe toti", "lavinia florea zarnesti". Deci clar că era nepotrivit să exclam "Să mor io!"...

Am căutat ulterior şi am constatat că o fată de 18 ani pe nume Lavinia Florea a murit într-un accident de maşină. Sau l-a provocat - n-am înţeles prea bine, că titlul nu bătea cu textul. În plus, pe prima pagină Google sunt şi link-uri la filmuleţe pe YouTube. Recunosc, fata asta nu era una dintre tizele de care eram conştientă (cea mai cunoscută e doamna doctor din Galaţi), dar să aflu că a murit mă întristează. Şi m-a speriat rău de tot...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu te-am barfit eu :D .... cred.

Salutari de la Brasov