duminică, 1 septembrie 2013

Protest 1 Septembrie 2013 - Salvam Rosia Montana!

Am fost cateva mii - estimati voi din imagini cate, va rog, ca presa n-a cazut de acord (intre peste 1000 si peste 5000). In primul rand, respect pentru cei care au relatat despre acest protest/mars, pentru ca tendinta in mainstream este sa se treaca rezistenta sub tacere (ba, cica se inventeaza sondaje cum ca 63% dintre romani ar fi de acord cu proiectul). De exemplu, TVR a aratat protestele legate de Siria. Deocamdata, am vazut doar pe Digi 24 materiale (asta incepe sa se distinga drept singura televiziune de calitate).

A fost primul protest, dar ne vedem si duminica viitoare, la aceeasi ora. Daca e nevoie, o vom face saptamanal - iar cand vor veni studentii, vom fi cu zecile de mii.

Ce s-a strigat? Pai, sa vedem:
"Nu corporatia face legislatia" (nici n-ar fi nevoie de o astfel de precizare intr-o tara normala)
"Uniti, salvam Rosia Montana"
"Vrem natura, nu cianura"
"Nu vrem sa fim o natie de sclavi"
"Toate partidele, aceeasi mizerie"
"Jos guvernul"

"Demisia"
"S-a dat spaga barosana pentru Rosia Montana"
"Solidaritate"
"Nu cedam"
"Romania, trezeste-te!"

Mi-ar placea ca data viitoare sa cantam imnul national - acolo sunt cele mai bune si potrivite lozinci. Nici Marseilleza nu e rea:))

Si am si imagini.
























Pot sa spun ca sentimentul a fost extraordinar! Nu mi-am batut gura degeaba in online. Cred cu tarie ca internetul e al nostru, asa cum strada e a noastra.
 

Nu uitati:

 

Un comentariu:

Anonim spunea...

va dati seama ce prost stam, daca toate astea nu-i impiedica si merg mai departe linistiti, realizandu-si proiectul?