joi, 21 februarie 2008

Susţin SHINE la Eurovision

Sunt un fan al Eurovisionului. Ştiu majoritatea melodiilor bune câştigătoare sau nu de la Why Me încoace. Şi chiar de înainte. Anul ăsta sper să am timp să mă uit la selecţia naţională. Din câte am văzut şi ascultat, favorita mea e piesa suedezilor Biondo, SHINE. Pe locul 2 aş pune Pe-o margine de lume, Nico şi Vlad Miriţă (Vlad mi se pare excelent, Nico - nu. Şi nu ştiu dacă italiana e o alegere bună. A fost la Tornero...Mno, mai puţin important). Ce mai e interesant la SHINE - pe lângă piesă şi interpreţi - sunt discuţiile pro şi anti naţionalism. Oricum, va fi o competiţie interesantă... A, iar TVR ar face bine să-şi pună în ordine treburile la sonorizare, pentru că în semifinală au dezavantajat SHINE.

luni, 18 februarie 2008

Apel la contribuţii

Unul dintre subiectele care mă pasionează în ultima vreme în training sunt relaţiile cu clienţii [ce frază generoasă pentru cârcotaşi, nu?]. Prin urmare, pentru a fi foarte pregătită, vă rog să mă ajutaţi cu exemplele voastre [pe privat, dacă vreţi]. Mă gândesc că vor fi mai multe exemple negative decât pozitive, dar no... foarte bine. Promit să vă menţionez la acknowledgements la training, precum şi când voi scrie viitoarea carte.

Să vă dau şi eu un caz proaspăt.

Am luat de dimineaţă un taxi. O Dacie dureroasă. Şoferul foarte relaxat, dar destul de vigilent ca să evite vreo două tamponări [ambele depăşiri prin dreapta]. Pe ansamblu, OK totul. Ne-am plâns unul altuia despre câţi idioţi sunt pe şosele. Ajung la destinaţie. Cer bonul ştampilat. Omul scoate o ştampilă de lemn şi o tuşieră mov. N-am mai văzut aşa ceva din şcoala primară. Pune ştampila pe spatele bonului. S-a imprimat o jumătate de elipsă mov, cu nicio literă recognoscibilă. Mai încearcă. Linge ştampila şi o mai pune o dată. Reuşeşte să obţină un mov mai...diluat. Îmi întinde bonul şi eu îi spun că aşa n-o să mi-l deconteze nimeni. Subliniez calmă şi evidenţa: „Nu mai aveţi tuş deloc...”. Omul linge ştampila şi mai decis, o trage peste pânză, o apasă agresiv pe bon şi începe să o rotească. „Perfect zadarnic şi absolut scârbos”, mă gândesc. Renunţasem deja la ideea de a mai folosi bonul şi mă gândesc că ar fi fost mult mai bine să-l fi luat neştampilat. Dau să-i zic să mi-l dea aşa, când hârtia se rupe transversal. El ridică iritat capul şi umerii şi zice: „Daţi-l aşa. N-am altul”. Eu îl iau cu un minim de contact fizic în mână şi ies urându-i o zi bună. Cred că mi-a văzut revoltarea din faptul că nu i-am mulţumit. Mă gândeam să-mi fac dreptate sunând la companie să anunţ că unul dintre şoferi nu e dotat regulamentar. Dup-aia m-am gândit că omul ştie cam unde stau şi cam unde lucrez. Prin urmare, aş dori să-l pedepsesc spunându-vă să fiţi sceptici dacă Nova Taxi vă trimite maşina 63.

vineri, 15 februarie 2008

Cât valorează un premiu de excelenţă dat de semidocţi?

Că le fac sau nu reclamă celor de la Business Edu, trebuie să vă prezint un articol de-ale lor. Îi cunosc pentru că activez în industria de training şi ei cică premiază Excelenţa în training. Şi ia să vedeţi cum arată articolul prin care îşi anunţă iniţiativa.

Business-Edu Recunoaste premiaza excelenta

Pentru ca stim ca sunteti pasionati de munca voastra si ca de-a lungul timpului a-ti depus eforturi constante pentru a dezvolta programe de training si echipe bine pregatite care sa le livreze in prganizatii, ne-am hotarat sa organizam un eveniment care sa celebreze excelenta.

Business-Edu Awards este evenimentul prin care dorim sa atragem atentia presei asupra importantei pe care o are munca trainerilor in organizatii.

Premiile sunt organizate in 2 categorii:

1. Premii acordate in urma unui sondaj in radul managerilor de resurse umane din companii:

Trainer of the Year 2007

Company of the Year 2007

Most Creativ Trainign Programm

Best E-learning Programm

Coach of hte Year 2007.


2.Premii de pupularitate - rezultate in urma exprimarii opiniei publicului:

Cel mai bun vorbitor la TRAINING 2007

Cel mai bun vorbitor in sectiunea Marketing & Vanzari

Cel mai bun workshop

Cel mai votat trainer


Pentro orice idee, proiect, initiativa in care aveti devoie de AWARENESS suntem AICI, cu mintea treaza, energizati si plini de viata!



Excelenta am surprins-o eu cu roşu.

Un astfel de produs de comunicare mi se pare sub orice critică. Iar culmea e că aceşti oameni au pretenţia că ar recunoaşte şi premia excelenţa. Corectitudinea gramaticală mi se pare minimul de curtoazie pe care TREBUIE să o ai faţă de public. M-am întrebat întotdeauna un lucru legat de oamenii care fac greşeli de gramatică (şi, de exemplu, cei de la Business Edu sunt foarte confuzi în ceea ce priveşte numărul de i cu care ar trebui să se termine unele cuvinte): când văd un cuvânt scris altfel decât ştiu ei, deci corect, ce cred?

Persoană fizică de drept privat

Mi-am dat seama zilele astea că sunt, în general, foarte privată. Excepţia e acest blog, care e clar o formă de exhibiţionism. Şi mi-am mai dat seama că nu am prea avut ocazia să cunosc oameni noi în ultima vreme. Vreau să spun să cunosc cu adevărat noi oameni. Cercul meu de prieteni e şi el restrâns (şi ne place să-l păstrăm aşa) şi, dacă pun la socoteală şi cercul de cunoştinţe, tot nu e foarte mult. Ies cam cu aceleaşi persoane, vorbesc cam cu aceleaşi persoane, corespondez cam cu aceleaşi persoane. Şi m-am cam săturat. Dragilor, nu că nu vă mai iubesc, dar poate ar fi cazul să începem să ne vedem şi cu alţi oameni...

vineri, 8 februarie 2008

Quizuri

După părerea mea, Radu găseşte mereu cele mai interesante link-uri. Cel mai recent ar fi cu How Evil Are You. E un test interesant, dar nu ştiu cât de reliable. Adică eu sunt doar 46% evil? Păi asta înseamnă că sunt bunuţă!

Oricum, pe acelaşi site, sunt tot felul de teste. De exemplu, pentru fete, What Color Rose Are You? Eu sunt levander (sincer...bleah!, dar vorbele-s de bine).

You represent love at first sight and enchantment.

Your vibe: intense and intriguing

Falling in love with you is: deep and meaningful

Băieţi, nu vă îngrijoraţi, pentru voi sunt din alea cu How Dirty Is Your Mind :P

De asemenea, sunt şi chestii deştepte. De exemplu, sunt mândră că am luat A la testul de vocabular.

Ca să scurtez un post care s-ar putea prelungi cu fiecare test pe care îl fac, vă sugerez să daţi click pe Take a Random Quiz (dreapta sus).


joi, 7 februarie 2008

Cum n-o să plâng cu lacrimi de crocodil

Dacă nu m-aş înflăcăra când e vorba de religie, probabil că aş comenta pe larg conţinutul acestui articol. Dar mă doare capul de atâtea sofisme şi mă gândesc că poate veţi comenta voi în locul meu.

Cum ajungeţi la mine

Sunt fascinată de Google Analytics. Mă uit în fiecare zi cine şi de unde m-a vizitat, dar mai ales la cum a ajuns la mine. 66% trafic direct - asta e clar. Cu referinţele, iarăşi. Dar cel mai tare e să văd cheile de căutare prin care au ajuns 15% din vizitatori la mine.

Astfel, postul cu înmatricularea maşinii aduce destui vizitatori şi mă bucur că e util. Urmează Sarko şi Carla Bruni. Dar aici nu-i nimic spectaculos. Foarte tare a fost să văd că s-a ajuns la mine după cheia "stoparea sarcinii". Mai mult, blogul meu e a treia referinţă pentru această cheie (acum două zile era a doua)!!! Îmi exprim regretele faţă de persoana care m-a vizitat în acest fel, întrucât nu a găsit în postul meu un sprijin, ci o ironie...

Aşa. Şi ar mai fi o cheie pe care vreau să v-o împărtăşesc. S-a ajuns la mine prin căutarea "eşti foarte blajin". WTF? Cine naiba caută aşa ceva??? În plus, cine are răbdare să se uite la mai multe site-uri care conţin acele cuvinte? Zic mai multe, pentru că sunt referenţiată abia pe a doua pagină, deci a necesitat un pic de căutare...