joi, 7 februarie 2008

Cum ajungeţi la mine

Sunt fascinată de Google Analytics. Mă uit în fiecare zi cine şi de unde m-a vizitat, dar mai ales la cum a ajuns la mine. 66% trafic direct - asta e clar. Cu referinţele, iarăşi. Dar cel mai tare e să văd cheile de căutare prin care au ajuns 15% din vizitatori la mine.

Astfel, postul cu înmatricularea maşinii aduce destui vizitatori şi mă bucur că e util. Urmează Sarko şi Carla Bruni. Dar aici nu-i nimic spectaculos. Foarte tare a fost să văd că s-a ajuns la mine după cheia "stoparea sarcinii". Mai mult, blogul meu e a treia referinţă pentru această cheie (acum două zile era a doua)!!! Îmi exprim regretele faţă de persoana care m-a vizitat în acest fel, întrucât nu a găsit în postul meu un sprijin, ci o ironie...

Aşa. Şi ar mai fi o cheie pe care vreau să v-o împărtăşesc. S-a ajuns la mine prin căutarea "eşti foarte blajin". WTF? Cine naiba caută aşa ceva??? În plus, cine are răbdare să se uite la mai multe site-uri care conţin acele cuvinte? Zic mai multe, pentru că sunt referenţiată abia pe a doua pagină, deci a necesitat un pic de căutare...

Niciun comentariu: