vineri, 1 februarie 2008

Toate aceste aplicaţii minunate...

Cele mai tari 2 chestii de IT peste care am dat la recomandările prietenilor săptămâna asta sunt Leo's Lyrics - datorită căruia nu mai dau search lyrics pentru piesele care mă interesează şi a cărui bază de date îmi propun să o corectez când dau peste versuri greşite - şi Google Analytics - care îmi arată cine, de unde, când, cât, cu ce viteză şi cu ce expresie facială mă citeşte. Czeck them out! (mi-am amintit că mi-e dor de Praga şi de Franţa şi de locurile frumoase pe care le-am văzut şi care contrastează cu România. Cel puţin cu Clujul - voi reveni la acest subiect).

2 comentarii:

Anonim spunea...

Să nu cumva să menţionezi şi care anume prieteni ţi le-au recomandat :D

Carmen spunea...

hudrea, sa nu-mi zici ca tu i le-ai recomandat....