marți, 15 iulie 2008

Up-date campania anti-rable

Poate unii dintre voi îşi amintesc entuziasmul cu care anunţam că am raportat o rablă la Primărie şi că instituţia în cauză a trimis în termen de 7 zile doi agenţi să constate şi să someze... Între timp, în termenul legal de 30 de zile, am primit şi o scrisoare în care eram anunţată că rabla stă într-adevăr abuziv acolo şi că va fi ridicată. Toate astea se întâmplau în luna martie. Între timp, sătulă să mai aştept ziua cea mare, am mai sunat o dată la Primărie. Mi s-a spus că mai durează. Până la 6 luni, chiar. Motivul ar fi procedura anevoioasă. De exemplu, se doreşte evitarea situaţiei în care proprietarul îi dă în judecată "că aveam zeci de milioane în maşină" (sic! sic! sic!).

Prin urmare, mie mi-e clar că acest serviciu public nu funcţionează. Aşadar, dle. Boc, dacă tot semnaţi frumoasa scrisoare de înştiinţare, n-aţi dori să vă mişcaţi mai cu talent? Daţi un telefon de la Bucureşti or something...

Niciun comentariu: