duminică, 15 februarie 2009

Din nou, despre Coşul Verde

V-am promis că voi mai scrie despre Coşul Verde. Ei bine, mi-ar plăcea să contribui la promovarea acestui magazin, pentru că mi se pare o afacere foarte interesantă.

Între timp s-a lansat şi site-ul www.cosulverde.ro, unde puteţi face comenzi online la domiciliu. În plus, s-a lansat al doilea număr al ziarului de informare ecologică omonim (îl găsiţi şi pe site) şi s-a organizat un eveniment de degustări, pe care, din păcate, l-am ratat. În schimb, mi-am cumpărat de la ei un borcan de dulceaţă de trandafiri - f bună! - şi rămân îndrăgostită de ceaiurile lor.

Pentru cei care n-aţi trecut niciodată pe la Coşul Verde, postez nişte poze, ca să aveţi o idee despre cum arată înăuntru. Mie una mi se pare extrem de cochet. Enjoy!




Niciun comentariu: