sâmbătă, 15 mai 2010

Am visat frumos

Am aşteptat meciul Viborg-Oltchim cu multă încredere şi speranţă. Chiar credeam că putem scoate un rezultat bun şi că putem câştiga Liga Campionilor. După 15 minute, însă, îmi doream să scoatem un egal. După prima repriză, îmi doream să nu pierdem la mai mult de 3 goluri. În repriza a doua îmi doream să nu fie mai mult de 5. Apoi mi-am cam pierdut speranţa. În seara asta e returul şi avem nevoie de o minune. Dacă ea se produce, ar fi fabulos. Ar fi ca şi când, spartan fiind, ai câştiga bătălia de la Termopile. Altfel, va fi, pentru mine, ca finala Milan-Steaua din 1989...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Minunile sunt de alta factura...totusi, ,,unde omul nu vede nicio iesire, Dumnezeu are 1000". SUCCES la meci.

Anonim spunea...

TUR<<28 - 21
RETUR<<31 - 32
Asta e...data viitoare...oricum BRAVO si BRAVO si pentru CFR Cluj.