sâmbătă, 29 mai 2010

Eurovision 2010 live

Îmi place să fac în fiecare an lucrul ăsta. So share this moment:)!

22.12: 1. Azerbaijan, "Drip Drop". Veni, vidi, vici. Putem opri concursul acum, avem deja câştigătorul. Asta e o super piesă şi cred că o s-o auzim pe radiouri.

22.16: 2. Spania. Whatever...NEXT!

22.18: 3. Norvegia. Un frumuşel care nu prea ştie să cânte. Cântec bisericesc. Sau imnul naţional?! NEXT!

22.22: 4. Moldova. Ceva dance. Parcă am auzit deja piesa pe radiouri (sună foarte familiar). De ascultat pe terase vara asta.

22.26: 5. Cipru. Un Kris Allen irlandez importat de o ţară mai caldă. Când am auzit prima dată piesa, am fost uimită de engleza tipului. Apoi am auzit că a fost achiziţionat pe net. Un cântec drăguţ. Life Will Be Better in Spring...De dat jos de pe net. Cu bani, evident.

22.31: 6. Bosnia&Herţegovina. O piesă pop-rock ce nu displace.

22.34: 7. Belgia. Încă un Kris Allen. Dar, măi baiatule, cine te-a îmbrăcat? Dar, mai grav, cine te-a pieptănat?

22.38: 8. Serbia. Cântec de Bregovic, interpret... deosebit. Vorba Geaninei Corondan, nu trece neobservat băiatul ăsta. Cântec de pus la petreceri. Ha, ha, Leonard Miron a zis să nu votaţi dacă nu v-a plăcut frizura. Chiar, mi-a plăcut ce comentarii răuţe şi amuzante au făcut ăştia doi la semifinala 2 (pe prima n-am văzut-o).

22.44: 9. Belarus. Middle range.

22.47: 10. Irlanda. Imnul Norvegiei transformat în cântec de dragoste. Îmi place flautul. De votat de 40+. Şi de pus pe o coloană sonoră.

22.52: 11. Grecia: Tom Jones tânăr meets Ricky Martin meets ansamblul Gorjului, beau uzo şi sparg farfurii.

22.56: 12. UK: Highschool musical go home!

23.00: 13. Georgia. O foarte bună cântăreaţă. Şi o fată foarte frumoasă. Piesă de top 5?

23.04: 14. Turcia. Piesă rock foarte agreabilă. Ritmul refrenului va fi copiat de maneliştii de pretutindeni. Top 10.

23.08: 15. Albania. Nu îmi place în mod deosebit. Dar trebuie să menţionez un gând necontrolat pe care l-am avut: cu genul ăsta cântece se câştigă Eurovisionul. Ceva ce nu va fi în discoteci, nici pe terase, ci poate pe unele radiouri.

23.13: 16. Islanda. O voce foarte bună. Parcă e tot piesa anterioară?

23.16: 17. Ucraina. Încă o voce foarte bună. Mesaj potrivit contextului. Un pic de soul, un pic de rock şi o fată blondă. O ţinem pe listă.

23.19: 18. Franţa. Mult mai tare decât Coco Jambo! Ce-om mai cânta şi ce-om mai dansa toată vara! Şi ar trebui să se folosească în tribune la Cupa Mondială. Iar când joacă Franţa, să zică "Allez Les Bleus, allez!". Cel mai catchy de până acum. Şi haka! O plăcere vinovată. Aproape că i-aş vota:)

23.26: 19. Paula Seling şi Ovi. Foarte buni. Măcar top 10 ar fi de bun-simţ, Europa!

23.29: 20. Rusia. Noroc cu geopolitica, băieţi, că n-aveţi ce căuta aici. Poate dacă aş vorbi rusă, aş înţelege mai bine...

23.32: 21. Armenia. Angelina Jolie mai şi cântă? Despre legenda sâmburelui de caisă? Pe bune? Foarte faine inflexiunile orientale din refren. Miss Eurovision.

23.36: 22. Germania. Lena, "Satellite". Ştiam piesa asta din Austria. Era pe locul 1 în topul Viva. Fata asta a câştigat la ea acasa de nicăieri. Vedetă peste noapte. Cu versuri extradeştepte pe ici pe colo ("am purtat ieri chiloţi albaştri pentru tine"...). Ritmul e catchy. Printre favoriţi.

23.42: 23. Portugalia. Nu prea are cine să voteze piesa asta. Şi nici de ce.

23.46: 24. Israel. Am văzut că l-a durut, n-am empatizat. So... NEXT!

23.48: 25. Danemarca. Altă piesă croită pentru concursul ăsta. Singurul loc în care îi stă bine. Voci bune şi geopolitică favorabilă. Top 5.

Niciun comentariu: