vineri, 11 aprilie 2008

Chiar dacă eu sunt blondă, vecinii e proşti

Am o poveste restantă legată de mine la volan. Într-o duminică m-am întors din deplasare, de la un training. Eram cu o maşină de serviciu pe care am dus-o, firesc, acasă. Atâta doar că era plin de maşini şi parcarea urma să necesite ceva dexteritate. S-a nimerit ca singurul loc liber să fie între două maşini, dintre care una a mea personală. Am parcat Matizul cu care eram (şi am făcut toate mişcările regulamentare, în ordine!), dar pe când să ies, Matizul ţuşti! în spate, gata să-mi lovească Fiesta. Bun. Frână şi moment de gândire. Redresare Matiz către poziţia iniţială. După care coborâre pentru verificarea poziţiei (credeam că am ajuns la un cm de Fiesta). Din fericire, eram la 10 cm, deci urma să menţin poziţia şi să dau pur şi simplu înapoi. Deci problemă rezolvată...Dacă n-aş fi avut vecini. Unul dintre acei nesuferiţi indivizi ce formează categoria „vecini” se uita pe geam la manevrele mele. Şi când am coborât, mi-a strigat „binevoitor”: „Domnişoară, să te vopseşti blondă!”. Contrar aşteptărilor, n-am răspuns la provocare...Mi-am zis să nu mă pun cu proştii şi să-mi păstrez sângele rece pentru manevra de dat înapoi maşina fără servo. I-am zis, zâmbind, doar: „Ce simpatic sunteţi...!”. Dup-aia a început să dea sfaturi gen „Dă înapoi în partea aialaltă!” şi să-şi facă griji pentru maşina lângă care oprisem. L-am liniştit zicând că e tot maşina mea, deci aveam tot interesul să fiu atentă. Dau să urc în maşină, când, supărat că nu îi acordam interes, îmi strigă „Să nu mai parchezi aici şi să te vopseşti blondă!”. Şi atunci ce credeţi că i-am replicat?

a) Parchez unde vreau, bă, clar?!

b) Blond sunteţi dumneavoastră!

c) Mă vopsesc, mă vopsesc. Dar spuneţi-mi, dvs. de unde v-aţi luat vopseaua?

d) Auzi, fac ce vreau! Şi pentru că-s amândouă maşinile mele, pot să le ciocnesc de Paşti, clar?

e) Domnule, chiar nu e niciun meci la televizor la ora asta?

Cert este că, după replică, m-am urcat demnă în maşină, am scos Matizul şi l-am parcat în spatele Fiestei, blocând şi locul liber pe care încercasem să parchez anterior. Mi-am pus ochelarii de soare, mi-am luat geanta pe roţi şi am plecat demnă spre scara mea, bocânind pe tocuri. Vecinul a rămas în geam alte 15 minute să contemple peisajul.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Nu stiu care a fost in realitate replica dar dupa parerea mea: a - este un pic "a la Mociu" ca sa zic asa, b - este un pic cam de gradinita, c - nu prea merge si e - ma face sa ma simt si eu cu musca pe caciula :P, dar d - este geniala!!! Cred ca i-ar fi trebuit omului cel putin 15 minute sa proceseze, inca 10 sa realizeze ca tocmai "a fost facut" si apoi, cireasa de pe tort... nu ar mai fi avut cui sa dea replica :)
Si totusi care a fost?

Cipri Sterpu spunea...

Raspuns final "D"

anda spunea...

eu aleg varianta e. chiar daca d e mai inspirata, varianta e e mai 'rea'. si poate sa-i inchida gura la fel de bine...

Bianqua spunea...

d d d d d d sper :)

Anonim spunea...

hai no, m-ai cenzurat?