vineri, 25 aprilie 2008

Pauză lungă, vizitatori interesanţi...

N-am mai scris de ceva vreme, pentru că am fost foarte ocupată. Am fost la Bucureşti o săptămână, am fost implicată într-un accident cu un tir, am ajuns şi pe la Miercurea Ciuc (despre acest drum voi scrie un post cât de curând)...

Acum, într-un moment de răgaz, mi-am amintit de Google Analytics, de care uitasem pentru o perioadă. Ca de obicei, cel mai interesant e să văd prin ce chei de căutare au ajuns vizitatorii la mine. Iată-le pe cele mai simpatice dintre toate:

- ce inseamna cat fetele sunt pe stop
- cum se lipeste teflonul

In rest, in topul cuvintelor cheie care-mi aduc trafic sunt numele meu, Carla Bruni, cersetorii din Cluj, anacoluturile, ridicarea masinilor abandonate, Barcelona, inmatricularea masinii...

Niciun comentariu: