miercuri, 2 iulie 2008

Chestii

1. Încep tot cu presa. Ia uitaţi logică:
"Conform informatiilor oferite de Politia Rutiera Salaj, soferul autocisternei are 22 de ani si lucreaza pe masina implicata in accident doar de 4 luni, motiv pentru care politistii nu omit posibilitatea ca soferul sa fie lipsit de experienta." (monitorul)

sau

"Faptic, traficul de pasageri a crescut spectaculos, cu 80% faţă de anul trecut, aspect care nu a trecut neobservat de ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, care a declarat cu ocazia vizitei făcute la Cluj: Creşterea numărului de pasageri de la 380.000 la 900.000 este spectaculoasă. Dezvoltarea Clujului este legată de Aeroport, iar noi vom sprijini acest lucru.” (Cetăţeanul clujean)

2. În locul singurei biblioteci în care se găseau cărţile mele, Biblioteca Academică, de pe Şincai, s-a deschis un magazin de haine second hand...

3. Revista Cariere este extra nice. Nu ştiu prin ce împrejurări am ajuns în baza lor de date, dar de câteva luni primesc revista gratis. E super fain!

4. Nu ştiu ce dracu s-a întâmplat, dar de câteva zile tot primesc mesaje de la hi5. Eu, care m-am ţinut departe de reţeaua respectivă şi care am şi uitat că am cont. De fapt, primesc zeci de mesaje pe zi, adresate lui Darlaci. De la oameni care mi-au acceptat cererea de prietenie. WTF is going on? Cum scap?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Azi la Radio Impuls nenea care vorbea o tot dadea in sus si in jos cu "beNduinii". Radeam singur in masina pana mi-am dat seama ca era chiar idiot tipul. A spus ca legea care interzice tinerelor din nu stiu ce tara sa faca sex cu "beNduinii" e ca si cum o lege din Romania ar interzice romancelor sa faca sex cu ungurii. Mama, ce comparatie!