duminică, 2 noiembrie 2008

Change's up

Mai sunt două zile până la un moment istoric.

Prima dată am auzit de Obama acum 2 ani, de la prietena mea Simona, care locuia în Chicago, si care mi-a scris foarte încântată că a fost la lansarea de carte a lui Barack Obama şi că a primit un autograf. Am întrebat ca orice român "cine dracu e Barack Obama"? Ce fel de actor de la Hollywood e şi ăsta, dacă n-am auzit de el... Şi m-a pus fata la curent, iar în scurt timp toată lumea a aflat de el. Un om care chiar personifică termenul de schimbare, atât de demonetizat de folosirea lui, în orice alegeri, de opoziţie. Un om care îl transformă pe Martin Luther King în profet. Căci el, în anii 60 spunea că în 40 de ani s-ar putea ca SUA să aibă un preşedinte negru. So, America, go VOTE!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Sincer in ultima vreme, am citit mult mai multe despre Obama decat despre adversarul sau. Asa ca poti sa iti spun mult mai multe despre Obama si asta nu inseamna decat un singur lucru: ca are o armata de PR-isti care isi face foarte bine treaba.

Lavinia spunea...

dar banuiesc ca vezi ca intre el si McCain exista si alte diferente decat echipa de PR:)