duminică, 17 mai 2009

Post vot

România mulţumeşte românilor din Republica Moldova, Spania, Portugalia, Irlanda şi Cipru şi Serbiei (singurii vecini cu care avem relaţii de bună vecinătate. Apropo, chiar niciun punct de leac, niciodată de la Bulgaria şi Ungaria?). Iar dpdv al PR-ulului, am luat 6 puncte de la Macedonia, pentru că Elena a fost prezentată pe jumătate macedoneancă, şi am stors 2 puncte de la turci, (singurii) care ştiu să aprecieze fetele din Balcani. Ei şi azerii.

Locul 19 pentru România - foarte slab. Probabil am fi fost mai sus în sistemul vechi de notare.

Cu ocazia acestui Eurovision am învăţat că sunt mult mai mulţi republicani moldoveni decât români în Portugalia. Cam de 6 ori. Bine că n-am terminat noi penultimii şi ei ultimii, cum eram la mijlocul clasamentului. Ne-am scos reciproc cu cele 12 puncte.

Cât despre câştigători, astfel de piese mă fac să nu mă mai uit la Eurovision. Probabil Norvegia a fost singura ţară care s-a oferit să găzduiască showul la anul şi de-aia au fost votaţi. Tot din acest motiv a câştigat şi Estonia acum câţiva ani.

Ce diferenţă faţă de cântecul norvegian din 1995! Singurul lucru în comun sunt viorile.


Aşadar, rezultat final:
1. Norvegia
2. Islanda
3. Azerbaidjan

Niciun comentariu: