marți, 16 februarie 2010

Ştiri despre Noor

Cred că o să-mi fac o rubrică lunară în care să descriu faptele de drăgălăşenie ale lui Noor, să pun poze şi filmuleţe cu ea. Apropo, am primit o cameră foto foarte mişto de ziua mea şi am suficientă memorie pentru mii de poze cu Norişor (which is short for Noor:).

Pe scurt, nu există zi în care Noor să nu facă vreo chestie notabilă. Ba chiar aş putea crea blogul lui Noor. În fiecare zi e incredibil de dulce. De exemplu, în modul în care mă trezeşte pentru a-i da mâncare, în modul în care se cuibăreşte în braţe sau pe piept pentru a primi afecţiune sau pentru a dormi, în modul în care se joacă fascinată cu fiecare bucată de celofan, în modul în care încearcă să prindă bilele la snooker sau la fotbal la televizor etc.

Un episod notabil a fost că draga de ea a intrat în călduri la doar 5 luni (asta ar veni la 14 ani, în timp omenesc). Evident mieuna ca toţi dracii şi nu ştiam ce are. Din fericire, a doua zi era programată la veterinar pentru un vaccin şi a primit la pachet şi o injecţie anti-călduri. I-a trecut în circa două zile. Între timp, tigrişorul de pluş Joly a încercat s-o consoleze urcându-se pe ea. Dar a dezamăgit-o. Am luat şi o decizie etică - de a o lăsa să facă un rând de pui. Iar pentru asta o să-i găsesc un motan persan.

A, da, între timp am dus-o şi de revelion la Vişeu cu noi.

Iacată nişte poze pe care le am la îndemână.





Niciun comentariu: