joi, 21 februarie 2008

Susţin SHINE la Eurovision

Sunt un fan al Eurovisionului. Ştiu majoritatea melodiilor bune câştigătoare sau nu de la Why Me încoace. Şi chiar de înainte. Anul ăsta sper să am timp să mă uit la selecţia naţională. Din câte am văzut şi ascultat, favorita mea e piesa suedezilor Biondo, SHINE. Pe locul 2 aş pune Pe-o margine de lume, Nico şi Vlad Miriţă (Vlad mi se pare excelent, Nico - nu. Şi nu ştiu dacă italiana e o alegere bună. A fost la Tornero...Mno, mai puţin important). Ce mai e interesant la SHINE - pe lângă piesă şi interpreţi - sunt discuţiile pro şi anti naţionalism. Oricum, va fi o competiţie interesantă... A, iar TVR ar face bine să-şi pună în ordine treburile la sonorizare, pentru că în semifinală au dezavantajat SHINE.

2 comentarii:

Carmen spunea...

no, au castigat nico si vlad mirita

Lavinia spunea...

Mda, au câştigat. Le urez succes. Piesa e bună, dar cred în continuare că Shine ar fi făcut o figură mai bună în Europa. Eu am votat de pe 2 telefoane, mai mult n-am avut ce face...Poate dacă sistemul de calcul al ponderilor ar fi fost altfel, am fi ajuns la balotaj şi de acolo putea fi altfel...

Şi, după cum mă aşteptam, au apărut acuzaţiile de plagiat. Din punct de vedere legal, Pe-o margine de lume nu e plagiat. Are câteva măsuri identice cu La magia del corazon (David Bustamante or something), dar nu destule...