marți, 29 aprilie 2008

Prizonieră a televizorului...

Sunt în vacanţă până în 5 mai, motiv să petrec câteva zile în Ocna-Mureş. După ce m-am uitat 2 zile excesiv la televizior, am vrut să merg în curtea şcolii să joc un pic de tenis la perete. M-am echipat corespunzător, dar, pe când să plec, mi-am data seama că părinţii m-au închis în casă şi nu mi-au lăsat cheie... Fapt care m-a readus în faţa televizorului...

Din canal în canal, am ajuns pe Pro Cinema, unde rulează înregistrările emisiunilor lui Teo de acum 4 ani (chiar dacă de atunci Teo a schimbat cel puţin 2 televiziuni...). Şi am văzut o înregistrare care acum mi se pare emoţionantă - anume una în care printre invitaţi era şi trupa Compact, în formulă completă. În mai puţin de un an de la acea emisiune, Compact urma să-şi piardă 2 membri...Şi Teo Peter şi Emil Laghia au avut un sfârşit tragic şi violent. Ce ţi-e şi cu viaţa asta...

Niciun comentariu: