miercuri, 4 februarie 2009

Frânturi dintr-o zi proastă

...sau frânturi proaste dintr-o zi?

1. aproape urlat la vecină în pijama să nu-şi mai parcheze maşina în diagonală, în spatele maşinii mele, deja prinsă între două maşini şi un perete
2. amânat micul dejun până la 11. din nou.
3. sărit pauza de masă
4. venit acasă cu autobuzul. din nou.
5. folosit memory stick proprietate boyfriend. stricat stick fără nicio explicaţie. boyfriendul se abţine din a acuza deschis utilizare improprie. musca e tot pe căciulă.
6. lipsa stick împiedică terminare muncă adusă de la birou.
7. eşec în a găsi stickul propriu folosit înainte de a pune stăpânire pe al prietenului
8. găsit 20 bonuri de masă expirate în 31 dec 2008
9. pierdut buletin la moment trecut neidentificat
10. imposibilitate de a folosi desktop computer decedat de 2 săptămâni

Un comentariu:

Bianqua spunea...

uf. da, intra intr-o zi proasta. eu am fost in schimb ieri toata ziua etalon de dragutenie si buna dispozitie pana seara cand am cedat si l-am facut cu ou si cu otet pe casierul de la mac. pentru ca ma durea gingia si pentru ca a fost EXTREM de nesimtit...