marți, 27 noiembrie 2007

În bună vecinătate...

Conflictul deschis cu Baba Cloanţa s-a stins. Cel puţin, aşa cred eu. Cine ştie ce mai coace, împreună cu fătuţa pe care o găzduieşte... Am promis să pun mostre ale gândirii bunei creştine. Iată-le mai jos.
Aşa... între timp, buna vecină şi-a pus blocul în cap pentru că îşi lasă gunoiul pe coridor, aşteptând să i-l ducă cineva. I s-a dus de 2 ori, dup-aia i s-a înfundat. A fost întrebată, seren, dacă n-a văzut cine e nesimţitul care îşi lasă gunoiul la noi pe etaj... şi s-a simţit. Şi l-a dus bombănind uimită că nu l-a dus nimeni...

De atunci, am mai văzut ceva simpatic, la ştirile ProTV. Un băieţel de 6 luni a stârnit mânia a două vecine ce locuiau în apartamentul de sub el, pentru că face zgomote când merge în premergător. Poliţia a venit în urma sesizării, a constatat, a dat amendă de 200 RON. Mama băiatului a crezut că e o glumă. Vecinele au zis că ele nu îl acuză pe băiat, că nu cred că face singur gălăgia, ci o suspectează pe mamă că sare şi bate step în ciuda lor, o dată cu pruncul. Cele două reclamante lucrează la Protecţia Copilului...

2 comentarii:

Bianqua spunea...

oki... Nu stiu daca sa ma bucur sau sa ma ingrijorez ca nu numai in blocul meu sunt nebuni. Oare cati ani trebuie sa mai asteptam sa moara (da. cinic, dar adevarat, asa am ajuns sa simt) ca scapam de ei? Sau nu o sa scapam veci (a se vedem aia ca ei, doar mult mai tineri)....

Anonim spunea...

felicitări că ai reuşit să te stăpâneşti până acum.. la mine s-ar fi lăsat cu scandal mare (şi inutil)