sâmbătă, 2 noiembrie 2013

Disciplina regasita

Am fost azi la TEDx Cluj. Dincolo de ce s-a spus pe scena, in capul meu s-au petrecut multe. De exemplu, mi-am dat seama ca, in ciuda a ceea cum sunt in viata profesionala, in viata personala am pierdut din ce ma definea - disciplina. Da, nu mai sunt suficient de disciplinata pe plan personal - de la treburi administrative, la a face sport si, mai ales, la a scrie. Si asta se va schimba. Promit public - si daca e public, trebuie sa ma tin de cuvant - ca voi face scrisul parte din rutina zilnica. Oricat de obosita as fi, cateva franturi notabile tot pot consemna. Intr-adevar, s-ar putea s-o fac la modul comod, de pe tableta, stand in pat, s-ar putea s-o fac fara diacritice si cu cuvinte ciudate, scrise de autocorrect, dar o voi face.

In general, recomand disciplina. E ceea ce pe mine m-a definit intotdeauna si m-a ajutat sa realizez mai multe decat parea posibil la prima vedere - si ma gandesc la anii facultatii/facultatilor, plini de activitati extracuriculare si inchieati cu publicarea a doua carti.

In Alta ordine de idei, a scrie e pe bucket list-ul meu (cel putin, asa cred - mi-am facut un bucket list, l-am parolat si am uitat parola), si e ceva ce pot controla. Prima zi din restul vieyii mele incepe acum.

***

Chestie: azi, la TEDx, a vorbit Bogdan Colceriu, pe care eu il stiu din liceu, de la debate, drept Bughi. Toate ca toate, dar cica e vicecampion European  cu echipa Romaniei de curling. Mi se pare foarte tare, pentru ca si eu visez la a merge la Olimpiada si intotdeauna am zis ca singurul sport la care as avea sanse la orice varsta este curlingul. Poate asta e modul de a realiza o Alta chestie de pe bucket list. O alta varianta e sa ma convertesc la Judaism si sa ma duc la urmatoarele jocuri olimpice ale evereilor - am inteles ca delegatia Romaniei nu e sufficient de dezvoltata:-)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Iubesc disciplina, este ca o ancora care ma sustine in echilibru fizic si, mai ales, psihic.

Anonim spunea...

avand in vedere modul in care ai rezolvat problema cu costumul pt Sebi, te poti converti la iudaism linistita.