sâmbătă, 10 mai 2014

Eurovision 2014 live

Cum trece vremea! Iar sunt de serviciu cu comentariile live la Eurovision (da, da, nu ma pune nimeni, eu ma sacrific...). Anul asta am auzit doar de 4 ori cantecul Romaniei inainte de concurs (din care de 3 ori azi) si imi place din ce in ce mai mult. Mult succes Paula&Ovi!

***

Mamaaaa, de la partea de prezentare se anunta super show, nu de alta, dar sunt deja 2 femei cu barba.

Sa inceapa muzica si fie ca geopolitica sa fie mereu de partea voastra!

***

Ucraina: Acuma, din principiu, Europa ar trebui sa dea un mesaj de incurajare Ucrainei. Eu o sa trimit un SMS. Cat despre prestatie: am senzatia ca piesa e una care pe care a ales sa n-o puna pe album Geri Halliwell dupa ce a plecat din Spice Girls. In rest, imi vine greu sa respect masculinitatea unui barbat pus sa alege ca un soarece... Oricum, vor fi piese mai rele.

de exemplu, Belarus: Partea buna e ca fanii vostri gay (nu e nimic rau in asta) care v-au insotit in Danemarca s-au simtit bine.... Nu pot sa nu observ insa ca omul si-a facut un clip de prezentare cu ajutorul unuia dintre cele mai masculine sporturi - hocheiul - si a setat gresit asteptarile.

Azerbaijan: Ce emotii a avut fata asta care habar n-are de engleza! Cred ca erau pentru sora-sa, care putea sa-i pice in cap. Plictiseala maxima. Departe de anul in care au venit cu "Drip drop" (piesa pe care eu o consider mult mai buna decat cea cu care au castigat).

Iceland: Mie mesajele impotriva discriminarii imi plac atunci cand sunt transmise inteligent. Ei parca isi bateau joc. Cine o sa-i ia in serios? Drept comparatie, cine-i ia in serios pe travestitii exibitionisti de la paradele gay pride? Prea tipator; parca s-au parodiat singuri.

Norvegia: Prin comparatie cu momentul anterior, asta pare o piesa serioasa, asezata si frumoasa. Primul like.

Romania: M-am hotarat ca-mi place piesa asta. Mult. Mai mult decat "Playing with fire", care avea parti mai tampitele ("boy, boy, boy can't you see...aha", etc.). Mi-ar fi dorit sa fie mai dinamici pe scena (daca Paula ar fi avut tocuri mai mici) si sa interactioneze mai mult unul cu celalalt. Bine ca i-au iesit trilurile Paulei.
PS: Voi ati observat ca Ovi se scrie cu all caps?!?

Armenia: Vai, cat de slab a inceput sa cante baiatul asta! Viorile alea meritau o voce mai buna. Dar imi place foarte mult cum e facuta piesa. Iar pe partea rock a crescut si el vocal.  De reascultat.

Muntenegru: Cand a intrat pe scena tipul asta, am crezut ca e bodyguardul artistului; probabil fost handbalist. In rest, motivele traditionale sunt frumos integrate, iar mie imi cam plac piesele din Balcani. Faza cu patinajul pe scena s-a fumat de cand a venit Dima Bilan cu Pluschenko...

Polonia: Tocmai ati urmarit varianta feminina si poloneza a trupei Subcarpati! Mesajul: Suntem slave si un pic cam vulgare?

Grecia: Ioi, bumti-bumti de doi bani. Cam cati au mai ramas si-n tara...

Austria: Concita Carnacior va invata pe propria-i barba ca nu toata lumea poate fi Dana International. Cred ca aici trag linia intre extravaganta si prostie. Dar ma gandesc ca poate, daca din Romania s-ar fi calificat Naomi, ar fi pus de un duet...

Germania: M-am si dus sa-mi pun o bere in timpul piesei. Cam atat.

***

EuroNews au fost draguti cu postarea lor de pe Facebook: "So now we're onto some proper Euro-pop with the sixth entry, Romania".

***

Suedia: Mi-a placut piesa, dar era nevoie de o cantareata mult mai buna. De reascultat.

Franta: Refrenul e copiat dupa "Dur dur etre bebe". Atitudine asortata. Cea mai buna piesa de aerobic de pana acum.

Rusia: Avem obsesia dublului in seara asta. Piesa, ca piesa; ca doar nostalgii dupa anii '70 s-au mai vazut (si ce mandra era URSS pe atunci...), dar prostia scenografiei e de neegalat. Siameze elfe blonde cu sabii din Razboiul Stelelor. Iar Putin a aprobat asta?!!

Italia: Tare piesa asta! Toata admiratia pentru orice supravietuitor al cancerului. Laurii cam auriti...

Slovenia: Adevarata provocare era sa cante refrenul in timp ce canta la flaut! Asa, oricine isi pune o rochie de Alba-ca-Zapada poate sa mearga la Eurovision!

Finlanda: Piesa asta e corect compusa si corect prezentata. De maine poate fi pe MTV.

Spania: Cea mai buna piesa pe care mi-amintesc s-o fi trimis vreodata Spania. Super scenografia si performanta solistei - e ceva sa umpli singur o scena (fara aluzie la faptul ca rochia o facea sa para grasa).

Elvetia: Mi-am mai pus un pahar de bere. Si am desfacut si o ciocolata Heidi. Si am invatat si fluieratul!!!!

Ungaria: Stiu ca suna aiurea, dar eu ungur negru n-am mai vazut! E mult mai bine decat in oricare din anii trecuti. Macar acum intelege si ne-ungurul european ceva. Anticipez 6 puncte de la Romania. Sa fie primite!

Malta: Pe asta l-a laudat Simon Cowell? Cu freza asta?!?!

Danemarca: Au si danezii astia un Bruno Mars meets Scatman. Adolescentele de acolo vor avea postere cu astia.

Olanda: Avand in vedere ca abia azi m-am intors din tara in care inca n-am vazut nicio lalea, pot sa spun ca piesa asta e peste media muzicii lor. M-am dat de ceasul mortii 4 zile sa gasesc un radio cu muzica buna acolo. N-am reusit, dar ma mai duc si sapatamana viitoare si mai caut. In rest, daca au bani de organizare, ar putea sa si castige.

San Marino: Ceva din piesa asta ma duce cu gandul la filmele cu James Bond din anii '80. Ba, si mai demult: ar fi putut sa fie concurenta serioasa pentru "Waterloo".

UK: Cata comuniune cu universul (?!), nici indienii americani n-ar fi putut s-o ilustreze mai bine... Printre cele mai proaste concepte din tot concursul.

***

OK. Momentul pronosticului care nu se realizeaza niciodata (ba, parca in anul lui Loreen am ghicit!). Topul meu: Romania, Armenia, Finlanda, Spania, Italia, Suedia, Muntenegru, Ungaria, Norvegia, Slovenia, Ucraina. Ordinea e, deci, aleatoare. Oricum, imi pun sperante sa castigam, ca doar s-a spus de doua ori ca domnia sa dl. Victor Ponta si sotia sunt acolo sa ne sustina reprezentatii. Asta ne-a lipsit in toti anii trecuti, de-aia n-am urcat mai sus de locul 3 pana acum!

***

Cat de proasta sa fie prezentatoarea din Azerbaijan sa spuna "cu dragoste, pentru Rusia" ?! Multam de puncte, totusi.

***

Mno, bag seama ca Ungaria si Olanda au bani de organizare. Suedia e in top, ca de obicei, iar Europa vrea sa arate ca tolereaza si femeile cu barba. Dar, daca castiga carnacioara, jur ca voi reconsidera serios relatia mea cu spectacolul asta...

***

Super show-ul organizat de danezi!

***

Cat de divizata poate fi situatia in Moldova - se vede si din cum voteaza la Eurovision... 8 puncte catre Rusia, 12 catre Romania...

***

In concluzie: Doamne, feri! Deci mai bine mergeam cu Naomi (locul 12 nu e asa de rau, totusi).

6 comentarii:

Anonim spunea...

Polonia cared can ajunge sus. In primele 5 ...

Anonim spunea...

Polonia cred ca ajunge sus. In primele 5 ...

Liviu spunea...

Pana acum mimic interesant... Poate Polonia. Deja parca melodia noastra e chiar bunicica.

Anonim spunea...

te citez: "Doamne, feri!!"

Anonim spunea...

Dracu' gol!!

Anonim spunea...

Noi, comentatorii, chiar ne asteptam sa reconsideri relatia ta cu spectacolul asta. :) Vremurile astea parca nu mai sunt de noi...