duminică, 25 mai 2014

Intalnire cu posteritatea

In data de 13 mai, intr-o marti, dupa ce au trecut cele 3 ceasuri rele, pe la 6 seara, s-a intamplat ceea ce stiam intotdeauna ca urmeaza sa se intample. Doar ca asteptam sa se intample cam peste 20 de ani. Bine si acuma, dar cu atat mai surprinzator. Mi s-a cerut sa-mi scriu biografia (cam 3 pagini), pentru a fi inclusa in volumul "Personalitati din Ocna-Mures", vol. II (acesta pare a fi volumul dedicat generatiei tinere). Solicitarea mi-a facut ziua, ce mai, doar ca acum am ditamai responsabilitate. Ma gandesc ca voi fi in acelasi volum cu prietenii mei, deci va fi foarte fain sa facem referire unul la altul, nu? Daca blogul asta era Facebook, m-as fi laudat instant, cand s-a intamplat. Bine si acum. Multumesc.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Vom deduce din biografie motivele "personalitatii" tale? Ca sa nu intrebam acum si sa fii nevoita sa scrii de doua ori... :) Felicitari!

MM spunea...

Felicitari! Be wise! :D