luni, 28 decembrie 2015

Există o explicație pentru orice loc bun disponibil

Pe parcursul timpului, am imortalizat locuri, oameni și momente care s-ar preta la a fi subiectul unei postări. Frunzărind prin arhiva foto, am găsit o poză (va fi la finalul postării) ce mi-a evocat instant următoarea întâmplare de acum un an și ceva în urmă.


***

Hotărâsem cu echipa să luăm masa în părculețul recent inaugurat de la Iulius Mall și, cu ocazia aceea, să ținem și ședința săptămânală obișnuită. Aveam, deci, o oarecare nevoie de intimitate și, pentru că plouase cu o zi înainte, nu puteam sta pe iarbă. Ne-am pus pe căutat bănci (și e ușor de constatat că nu sunt nici pe departe destule în acel părculeț). Totuși, căutările ne-au fost răsplătite, pentru că am găsit două bănci, suficiente pentru toată lumea, neocupate. Singurul dezavantaj era că erau ude - probabil de la ploaia de deunăzi - și asta explica de ce nu erau ocupate. Prin urmare, toată lumea și-a scos la înaintare șervețelele de hârtie pe care le avea - ba, le-am folosit și pe cele care ne însoțeau sandwich-urile - și am șters banca. A durat 2-3 minute, dar a meritat - aveam locul ideal doar pentru noi. În sfârșit, ne așezăm și începem să mâncăm, când mai multe dintre noi simt că suntem atinse de niște picuri - pentru o fracțiune de secundă, am crezut că a adiat vântul și că s-a scuturat tufa de plante de deasupra. Peste alte câteva secunde, am fost obligate să acceptăm realitatea: banca aceea era liberă pentru un motiv întemeiat. Iată-l:

Felicitări administratorilor parcului pentru geniala orientare a stropitorilor (ca să nu vă mai întreb de ce mai era nevoie de irigații într-o zi când iarba nu se uscase de la ploaia din ziua precedentă)!

Am mâncat pe ponton și nu știu dacă problema s-a rezolvat între timp...
 

Niciun comentariu: